Shamsul Iskandar Mohd. Akin

Suara Anak Muda

Monday, October 30, 2006

Selamat Hari Raya Eidulfitri dan Happy Deepavali

Saya mengambil kesempatan di sini mewakili keluarga saya dan keluarga besar Angkatan Muda Keadilan Malaysia merakamkan ucapan Selamat Hari Raya Eidulfitri, wa kullu 'am antum bikhair dan juga Happy Deepavali kepada seluruh anak muda di Malaysia ini. Harapan saya agar kita perbaharui tekad untuk terus melawan segala bentuk kezaliman sesuai dengan semangat dua perayaan ini.

1 Comments:

  • At 8:41 PM, Anonymous keldaijasin said…

    untuk anak muda???? kau tu pemimpin anak muda ke sam???? aku rasa ezam tu rabun la pilih kau..kononnya biar anak muda didokong oleh orag yang benar2 muda...tapi apsal kau nampak lagi tua dari ezam..???rambut pun dah takde...perut pulak...masyaAllah!!!korang tengok sendirila..yg betul2 muda ialah : ZALI GILER ( macai sam )

     

Post a Comment

<< Home